Od czego się zaczęło?

Początki istnienia firmy sięgają roku 1998, jednak w obecnej formie prawnej istnieje ona od 2000 roku, kiedy to Monnari zostało spółką akcyjną. Od tego czasu nastąpił prężny rozwój i sukcesywne budowanie pozycji rynkowej. Duży popyt ze strony klientek sprzyjał rozkwitowi Spółki i kształtowaniu nowych gałęzi sprzedaży. Już po dwóch latach od założenia Monnari zadecydowano o otworzeniu sieci sklepów z produktami marki. Taki krok okazał się kolejnym sukcesem, a firma zaczęła podejmować jeszcze bardziej zdynamizowane działania marketingowe. Ważnym wydarzeniem w jej historii było zorganizowanie wielkoformatowego pokazu mody. Do udziału w nim zaproszono znaną modelkę Claudię Schiffer, a przedsięwzięcie wzbudziło duże zainteresowanie ze strony Polaków. Tego samego roku Monnari wkroczyło na warszawską Giełdę, co po niedługim czasie pozwoliło firmie stanąć w czołówce znaczących graczy rynkowych.

Kryzys i odrodzenie

Rok 2009 przyniósł Spółce poważne problemy finansowe, w wyniku których działalność została ograniczona. Wynikiem właściwych decyzji strategicznych było jednak stopniowe wznowienie sprzedaży na coraz większą skalę. Firma pokonała kryzys i po latach odbudowy przedstawiła nowe, odświeżone oblicze. Współczesny image bazuje na wysokiej jakości oferowanych produktów, szerokim asortymencie, fachowej obsłudze oraz satysfakcji klientów odwiedzających punkty sprzedaży zlokalizowane w całej Polsce. Nowoczesne technologie i sposoby dotarcia do klienta owocują dobrymi wynikami sprzedaży i wysoką rozpoznawalnością marki. Torebki Monnari są uważane za produkty innowacyjne, wyróżniające się ciekawym wzornictwem, a Spółka skutecznie rozwija swoją działalność i wzbogaca ofertę o nowe, zgodne z obowiązującymi współcześnie trendami modele.